12:37 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صندوق پژوهش و فناوری

اعطای ۴۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی صندوق شکوفایی به صندوق پژوهش اصفهان
پایگاه خبری راد: مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان از اعطای ۴۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی صندوق شکوفایی و نوآوری به این صندوق خبر داد و گفت: حمایت‌های این صندوق مشمول شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در استان اصفهان می‌شود.
توسعه اکوسیستم نوآوری در گرو ایجاد زیرساخت‌های نوآوری در سراسر کشور است
پایگاه خبری راد: معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور با تاکید بر این‌که در توسعه زیست‌بوم دانش‌بنیان، پول در اولویت پنجم و ششم قرار دارد، در این باره گفت: ایجاد زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری از مهم‌ترین اولویت‌های این حوزه است که فعالیت‌های صندوق‌های پژوهش و فناوری در این زمینه در جایگاه بالایی قرار دارد.
حمایت مالی صندوق نوآوری از صندوق‌های پژوهش و فناوری/بسته حمایتی برای شتاب‌دهنده‌ها
پایگاه خبری راد: رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به اعطای تسهیلات از سوی این صندوق به صندوق‌های پژوهش و فناوری تا سقف سه برابر سرمایه تأدیه شده با تضمین چک، گفت: علاوه بر این به منظور توسعه فعالیت‌ها در حوزه فناوری بسته‌های حمایتی از شتاب‌دهنده‌ها تهیه شده است.
دستگاه‌هایی که تن به شفافیت نمی‌دهند!
پایگاه خبری راد: همیشه وقتی صحبت از شفافیت به میان می‌آید، فورا شرایط کشورمان را با کشورهایی مقایسه می‌کنیم که در آنها از هر سازمانی هر اطلاعاتی که بخواهیم به ما می‌دهد و بعد می‌گوییم دلیل پیشرفت آن کشورها همین است.
با فیلترینگ و قوانین دست‌وپاگیر مانع کسب‌وکار جوانان نخبه نشویم
پایگاه خبری راد: معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: آنچه که امروز باید مورد توجه و اهمیت قرار گیرد، این است که سیستم اقتصاد سنتی در کسب و کار بداند که باید بر جوانان نخبه و متخصص سرمایه‌گذاری کند، نه آنکه بر سر راه آنها سد شود و یک روز با فیلترینگ و روزی دیگر با قوانین دست و پاگیر و ... مانع از فعالیت آنها شود، چراکه درنهایت خود اوست که می‌بازد.
راه اندازی صندوق پژوهش‌وفناوری در منطقه آزاد ارس
پایگاه خبری راد: مدیر مرکز رشد واحدهای فناور منطقه آزاد ارس گفت: صندوق پژوهش و فناوری برای اولین‌بار در شمالغرب کشور، در منطقه آزاد ارس راه‌اندازی می‌شود.
 صندوق پژوهش دانشگاه تهران با شهرک علمی اصفهان همکاری کرد
پایگاه خبری راد: قرارداد همکاری بین صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به منظور ارائه تسهیلات ضمانت‌نامه و پرداخت تسهیلات با نرخ ترجیحی به امضا رسید.
حمایت ارزی ۲ صندوق از شرکت‌های دانشی در شرایط تنش ارزی
پایگاه خبری راد: مدیر برون‌سپاری صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه علاوه بر آنکه تاکنون ۳۸ صندوق پژوهش و فناوری دارای مجوز در حوزه‌های دانش‌بنیان فعال شده‌اند، آستان قدس رضوی نیز با راه‌اندازی صندوقی به حمایت از این حوزه آمده است.
جای خالی صندوق پژوهش و فناوری در استان مرکزی/منتظر بخش خصوصی هستیم
پایگاه خبری راد: رئیس پارک علم‌وفناوری استان مرکزی با اشاره به جای خالی صندوق پژوهش و فناوری در استان گفت: سهام بخش دولتی آماده است و باید بخش خصوصی نیز وارد شود.
اختصاص اعتبار سرمایه‏‌گذاری خطرپذیر وزارت ICT به صندوق فناوری یزد
پایگاه خبری راد: مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد از اختصاص بخشی از بودجه اختصاصی وزارت ارتباطات برای سرمایه‏‌گذاری خطرپذیر به صندوق پژوهش و فناوری استان یزد خبر داد.
اعطای تسهیلات 12 هزار میلیاردی به 1400 شرکت/بانک ملت رکورددار حمایت از حوزه‌های دانشی
پایگاه خبری راد: معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری میزان اعطای تسهیلات بانک‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیان را 12 هزار میلیارد تومان دانست که به 1400 شرکت اهدا شده و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که تا پایان سال، 50 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به شرکت‌ها اعطا شود.
صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه و تاکید آن بر استارتاپ‌های غیر دانش بنیان
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان بورس می‌گوید پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری جسورانه یک موفقیت برای بازار سرمایه است و معاونت فناوری رئیس جمهوری حمایت از استارت آپ‌های غیر دانش بنیان را در راستای حمایت از کارآفرینان داخلی در برابر پلتفرم های خارجی می‌داند.
اگر در زیست‌بوم دانش‌بنیان ادای بانک‌ها را دربیاوریم، زمین می‌خوریم
پایگاه خبری راد: معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور در مراسم شروع پذیره‌نویسی "صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه یکم دانشگاه تهران"، از پیگیری‌های جدی در زمینه ایجاد روش‌های نوآورانه برای تامین سرمایه شرکت‌ها در زیست‌بوم دانش‌بنیان خبر داد و گفت: صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه یکم دانشگاه تهران پنجمین صندوقی است که این روش‌های فوق را دنبال می‌کند.
صفحه قبل | صفحه بعد